سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ , 9 Jun 2026
جالب است ۰
رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت از وقوع دودگرفتگی خفیف در طبقه اول بیمارستان قائم این شهر خبر داد و گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل اعزام شدند.
آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت
به گزارش فرصت آرمانی،شهرام مؤمنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اعلام این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۷ امروز، گزارش وقوع دودگرفتگی در طبقه اول بیمارستان قائم رشت به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی از چند ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام و اقدامات لازم برای ایمن‌سازی و بررسی علت حادثه انجام شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه دودگرفتگی بسیار خفیف بوده است، ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی یا مالی به‌همراه نداشته و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.
مؤمنی تأکید کرد: در حال حاضر، وضعیت به‌طور کامل تحت کنترل نیروهای آتش‌نشانی قرار دارد و تمهیدات ایمنی لازم در محل به‌طور کامل اجرا شده است.
منبع : مهر
https://forsatearmani.ir/vdcg.q9nrak9tnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما